Gondolatok a rajtvonalról

Út a trifectáig

Út a trifectáig

Bemutatkozás

2017. április 04. - Miterkó P.

Sziasztok!

Először egy évvel ezelőtt fogalmazódott meg bennem a gondolat, hogy elkezdek blogot írni. Akkor egy elég nehéz időszakát éltem az életemnek és úgy gondoltam jó lenne megosztani másokkal az érzéseimet, gondolataimat. A kezdeti lelkesedés akkor hamar alább hagyott és egy rövid vázlat megírása után abba is hagytam az egészet. A legutóbbi hétig nem is gondoltam rá, hogy újra neki kezdjek. Ekkor egy barátommal beszélgettem az élet nagy dolgairól, akinek megemlítettem , hogy szeretek írni, bár nem túl gyakran szoktam. Ő javasolta, hogy kezdjek el blogolni. Mondtam neki, hogy ez szuperül hangzik, de fogalmam sincs miről írhatnék. Szintén neki köszönhetem, hogy a sportot választottam kiindulási témámul, hiszen az elmúlt két évben valósággal beleszerettem a mozgásba. Kezdetben csak TRX, ami később crossfittel és futással is kiegészült, míg a tavalyi évben egy új szintként megismerkedtem a versenyzés világával is. ( spartan race távok és futóversenyek)

Alapvetően nem az a célom, hogy megmondjam az olvasóknak a tutit arról,  mit és hogyan kell csinálni, ha pl. izmot akarunk építeni vagy szeretnénk lefutni egy félmaratont, mert ehhez nem rendelkezem még a szükséges kompetenciákkal, de szeretném Veletek megosztani, hogy számomra eddig mit adott a sport és egy edzés vagy verseny közben milyen élmények érnek. Más témákban is tervezem az írást, de egyenlőre a sport lesz a fő irányvonal. :)

Jó olvasást!

P


A bejegyzés trackback címe:

https://roadtotrifecta.blog.hu/api/trackback/id/tr1412399665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása